Wyposażenie hotelu dla gościa

W naszym kraju coraz więcej osób decyduje się na to, aby podróżować i zwiedzać. Co cieszy jeszcze bardziej, poznajemy świat i otwieramy się na nowe kuchnie poznając lokalne smaki. Wybieramy także takie hotele, w których możemy bez większych problemów spędzić czas w miłej i przyjaznej atmosferze. Chcemy udawać się także do takich miejsc noclegowych, w których zostaniemy potraktowani poważnie otrzymując kapcie, szlafrok, ręcznik oraz wygodne łóżko. 

Hotel to nie tylko łóżko 

kołdry hoteloweTo są standardy zachodnie. Chcemy, aby wszystkie hotele, nawet nasze krajowe się do nich dopasowały. Bowiem to danie na czas wizyty gościom klapek czy szlafroka jest obowiązkiem. Argumenty, że często takie rzeczy znikają nie są do końca trafione. Przecież klient za to płaci. Dodatkowo warto zwrócić uwagę na to, że produkty takie jak klapki nie są wielokrotnego użytku. Przeważnie nie nadają się już do noszenia po trzech, czterech dniach. Ręczniki bardzo często posiadają specjalny haft na którym znajduje się zarówno nazwa hotelu jak i logo. Dzięki temu jest to dodatkowy nośnik reklamy. Sytuacja ma się podobnie w przypadku sprawdzonej pościeli w hotelach. Wielu właścicieli decyduje się na to, aby wykonać zdobienia także na poduszkach, kołdrach i prześcieradłach. Dlaczego? Ludzkie oko rejestruje bardzo dużo szczegółów, przez co logo a także charakterystyczna czcionka zostaje w głowie na bardzo długi czas. Rozpoznawalność to także reklama i marketing dla hotelu.

Słowem podsumowania warto powiedzieć, że goście zwracają uwagę na wszystkie rzeczy w hotelu. Czystość, wygodne łóżka, obecność ręczników, szlafroków, eleganckiej pościeli. Będąc managerem takiego obiektu należy pamiętać o tym, że warto jest budować pewnego rodzaju przywiązanie klienta do miejsca noclegowego. 

Źródło www.pamavi.pl

Categories: Sklepy i zakupy